Bir Taşınma Hikayesi

ataşehir nakliyat


Tasarım alanında yaptığım işlerimi yürüttüğüm ufak bir ofisim var.  Geçtiğimiz iki ay önce ev ve işyeri arasında trafikte geçen zamanı azaltmak adına ofisi taşıma kararı aldım. Taşınma işi gerçekten telaşe işi. Muhakkak hesap edemediğiniz aksilikler yaşıyorsunuz.

Önceliğim eşyaların zarar görmeden taşınmasını sağlayacak bir nakliye firmasına ulaşmaktı. Elbette bu konuda Google ‘dan hummalı bir araştırma süreci başladı.  Sanırım 20’ ye yakın firma inceledim . 10 tanesi ile de telefonla görüştüm. Ofisimde elektronik ürün fazla olduğu için biraz titiz  davrandım. Çünkü ürünlerime zarar gelmesini istemiyordum. Bazı nakliye firmaları eşyalara zarar verebiliyor. 

Bunun da arkadaşlarımdan ve önceki tecrübelerimden öğrenmiştir. Geldiğim son aşamada Efe Evden Eve Nakliyat ile çalışmaya karar verdim. Yeni taşınacağım ofisim ataşehir bankalar caddesindeydi. Bu firmada Ataşehir Evden Eve Nakliyat Konusunda Oldukça İyi referanslara sahipti.

Bu süreçte en çok zamanımı alan şey ofiste bulunan dergilerin ve örnek broşürlerin karışmasını önlemek adına kategori kategori kutulanmasıydı.

Taşınma Günü


Sabah anlaştığımız saatte Efe Nakliyatın görevli arkadaşları ofise geldiler. Ürünlerimi güzel bir şekilde paketlediler. Beni her konuda aydınlattılar. Nakliye araçlarının iç kısımları genelde tozlu olur. Ama ilk kez bir nakliye firmasının aracının içinin bu kadar hijyenik olduğunu gördüm. Efe nakliyat  özel bir çalışma yapmıştır. Sorunsuz bir taşınma dönemi geçirdim. Herhangi bir eşyama zarar gelmedi. Sektör içerisinde ofis taşıma yapan birçok firma bulunuyor. 

Taşıma yapacağınız zaman ilgili firmanın referans ve önceki yaptığı çalışmalar hakkında bilgi edinin. Bu sayede daha rahat bir taşıma dönemi geçirebilirsiniz. Tabi benim nakliye firması seçimimde kalite önem taşıdığı gibi fiyat konusu da etken oluşturdu. Firma ekonomik fiyatı ile bana yardımcı oldu. Personel de oldukça güler yüzlü bir taşıma gerçekleştirdi. Masaların paketlenmesi ayak kısımlarının sarılmasına kadar titiz bir çalışma gösterdiler. 


Sonuç olarak nakliye firması seçimi konusundaki seçimimden mutluyum.  Efe  nakliyat ile  taşınmak beni oldukça memnun etti. İhtiyacınız olduğunda gönül rahatlığı ile arayabilirsiniz. Özellikle Ataşehir Evden Eve Nakliyat Konusunda Fiyat Olarakta iddaalılar.  Ayrıca aynı gün içerisinde yeni adrese geçiş sağlamak da oldukça memnun ediciydi. Tüm dekorasyonumu yaptım ve eşyalarımı yerleştirdim. Bu sayede yeni yerimden hızlı bir şekilde çalışmaya devam ettim. Sizde ofis taşıması için firma seçeneğiniz zaman detaylara önem vermeye özen gösterin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bursa'nın Çarşıları

Afiş Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Madde

Bilgisayarınız İçin Doğa Manzaralı Masaüstü Duvar Kağıtları