Yeni Yıl Hazırlık Yazısı


Aralık ayı demek , benim için seneyi tamamlayıp yeni yıl moduna girmek demek. Sakın bana yeni yılın gavur icadı , hristiyan bayramı olduğunu falan söylemeyin. Elbette herkesin inancına saygı duyuyorum . Bana göre her yeni başlangıç, yeni bir iş, yeni bir şehirde yaşam, evlilik, kısacası hayatın evresindeki her dönüm noktası umutla ve iyi dileklerle karşılanmayı sonuna kadar hakediyor. Bu sebeple yeni yıl moduna girmiş biri olarak ‘’yılbaşı gavur icadıdır’’ ‘’ömrünüzden bir sene daha geçti’’diyenlerle çok ilgilenmiyorum. Seneyi taze ferah yepyeni başlangıçla bir önceki yılın yüklerinden kurtulmuş olarak umutla başlamak istiyorum.

Yeni Yıl Dekorasyonu

Konu yılbaşı olduğunda ister istemez  akıl hep kırmızı ve yeşil  renklere kaysa da benim favorim bu renklerin beyazla kombinlenmiş halleri. Beyazın o duru ifadesinin yeni yıla çok yakıştığını düşünüyorum. Hele bir de kar yağarsa değmeyin keyfime.

Yeni Yıl Kurabiyesi
Bu minik kurabiyeleri yılbaşında değil ama normal zamanda denemiştim. İnanılmaz lezzetli çay kahve yanında da masum atıştırmalık sayılırlar sanırımJ

Yeni Yıl Sofrası

Gözümüzde büyüttüğümüz kadar zor değil yeni yıl sofrası için şık bir kombin hazırlamak. Benim gibi renk kullanımını detaylarda kullanmayı seven biriyseniz aşağıdaki görsel ilham verici olacaktır.

Yılbaşı Kupası

Son birkaç yıldır edindiğim bir özellik bu kendime muhakkak küçük bir hediye alıyorum. Geçen sene Mudo’dan çok beğenerek iki kupa almıştım. Bunları görünce dayanamadım. Sizce de çok şirin değiller mi?

Güzel Başlangıçlarla Dolu Bir Yıl Olsun Hepimiz İçin…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bursa'nın Çarşıları

Afiş Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Madde

Bilgisayarınız İçin Doğa Manzaralı Masaüstü Duvar Kağıtları