İlk Blog Yazısı Yazamama Sorunsalı

İlkler her zaman biraz germiştir beni. İlk merhaba, ilk iş günü, ilk yeni bir ortama girme anı. Yanlış anlaşılmasın hiç asosyal biri değilim hatta pek çok durum için fazla sosyal sayılabilirim. Sadece ilklerle biraz başım dertte.
İşte tam olarak şu anda yine bir ilk sorunsalı . İlk blog yazım nasıl olmalı? Sorusuna cevap bulamayınca bende kafamın içindekilerin aslında tam olarak sorunun cevabı olacağını düşündüm. O yüzden acemiliğin kusuru olmaz derler!

İlk Blog Yazım

Bana Dair 

Öncelikle Merhaba; Ben Meltem . Teknoloji, deniz, balık tutma meraklısı, sevgilisine aşık, öğrenmeye meraklı, zor karar veren ama verdiği kararlar noktasında geri adım atmayan, sevdiklerini canı pahasına sahiplenen ve gururla söylüyorum ki aslan burcu çiçeği burnunda bir bloggerım.
Aslen Manisa’da doğdum. Akçay’da büyüdüm. 28  yaşımdan sonra hayatımı değiştirme kararı alarak Bursa’ya taşındım. Grafik tasarımcıyım. Renklere, teknolojiye, ortaya yeni bir şey çıkarma duygusuna hayranım.

Bu bloğu açarken amacım; hayata dair biriktirdiklerimin öncelikle bir izi kalsın istedim. Bazen gördüklerimin, bazen düşüklerimin , belki öğrendiklerimin ve elbette benim gibi düşünen insanlarla zaman geçirmek, hayata ufak molalar vermek…

Eşlik Eder misiniz?


Bu blogta bazen tasarım, kimi zaman deneyimlerim, bazense başka yerde söyleyemediklerimi bulacaksınız. İlginizi çekerse bir selam verin, orda olduğunuzu bileyim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bursa'nın Çarşıları

Afiş Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Madde

Bilgisayarınız İçin Doğa Manzaralı Masaüstü Duvar Kağıtları